Забавно, а у меня хелифрик не грузится.
Here's my observations after a SINGLE flight on a newly setup Trex 700N with the CGy750. I currently fly a T700N w/Vbar 5.1 Pro and have been a vbar flyer since v3.6. I've also owned and flown a SK360 w/Spartan tail in the past.
First off to answer your direct question, YES the CGY750 is GOOD. Secondly I'd like to compare my observations compared to my Vbar setup.
Flight characteristics are VERY similar in cyclic response and feel when using Paddle Sim on the vbar set to 20 or higher. I easily adapted from my flight on my heli to the the other. Tail on the CGY750 out the of the box is crisper than the vBar. This can be similarly replicated on the vbar by cranking up the Stop gains A & B, default settings on the vbar is definitely softer. Collective response is the same, no noticeable difference. Hover stability, was pretty much the same BUT the CGY750 displayed a more steady locked in tail in hover. This could be contributed to the excellent vibration tolerance. My vbar'd T700n tail slightly moves in a hover and had a feeling this is a result of vibration. The governor on the CGY750 compared to the Vbar governor is OUTSTANDING. Headspeed held much better in and displayed little to no change in RPM in various attitudes. I'm still trying to get my Vbar governor tweaked to function better. OK now for the Piro compensation thing everyone is all debating over. The vbar is more locked in in piros, the CGY750 is "slightly" less stable and will fall off after awhile and will need SLIGHT corrections. Nothing crazy or nothing that I would be considered a deal breaker.
Вот мои наблюдения после ОДНОГО полёта на свеже настроенном T-Rex 700N с CGY750. В данный момент так-же летаю на T-Rex 700N с V-Bar 5.1 Pro, причём начал ещё с версии 3.6, так-же владел SK360 со спартаном на хвосте.
Сперва отвечу на вопрос: ДА! Futaba 750 (далее 750) - рулит!

Далее сравнение с V-Bar (далее VB).
Лётные характеристики очень похожи на те, которые получаются на VB в режиме Paddle Sim (эмуляция серволапаток) со значением 20 и более. "Пересесть" с одной системы на другую было несложно. Штатно хвост на 750 гораздо чётче (острее) чем на VB, хотя и VB можно настроить так-же подняв значения Stop gain A и B. По циклическому шагу отклики почти такие-же, разница не заметна. Висят обе системы примерно одинаково, но 750 лучше держит хвост, что является результатом отличной устойчивости к вибрациям. У VB хвост немного гуляет из-за того, что он "ловит" вибрации.
Гувернёр на 750 по сравнению с VB просто ВЕЛИКОЛЕПЕН, держит обороты отлично. На раличных режимах полёта обороты либо не меняются вообще, либо меняются незначительно. Я всё ещё пытаюсь настроить гувернёр на VB.
ТАК, далее пирокомпенцсация "о которой так много говорили большевики" - VB более "собран" (точен) на пируэтах, 750
слегка менее стабильна и склонна к потере траектории через какое-то время (т.е. если долго крутиться выпадает с оси) и требует НЕБОЛЬШИХ коррекций. Ничего сверхъестественного, что можно было бы назвать обманутыми ожиданиями.