Тема: JR Vibe500E  (Прочитано 3205 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.


tim001

  • Гость
« : 27 Август, 2008, 09:59:27 am »
Япы не сдаются и готовы побороться с 500Рексом
[attach=#]
компоновка узлов, электроники, рама
[attach=#]
« Последнее редактирование: 06 Октябрь, 2008, 01:54:45 am от SkyForever »

tim001

  • Гость
« Ответ #1 : 27 Август, 2008, 10:01:59 am »
Основной ротор
[attach=#]
хвостовой ротор
[attach=#]
Жаль только ремешок, на приводе ХР
« Последнее редактирование: 06 Октябрь, 2008, 01:54:59 am от SkyForever »

Оффлайн Andrei_S

  • Сообщений: 570
« Ответ #2 : 27 Август, 2008, 10:32:25 am »
ценник давай,  а там уже будет видно чего к чему

Оффлайн Green

  • Сообщений: 23
« Ответ #3 : 27 Январь, 2009, 17:06:04 pm »
Появился на readyheli.com за 700$ Пока что out of stock
вот ссылк
http://www.readyheli.com/JRP9540_Vibe_500E_3D_Pro_V5E_p/jrp9540.htm

tim001

  • Гость
« Ответ #4 : 27 Январь, 2009, 18:36:21 pm »
Overview:
To say electric helis are everywhere these days is a bit of an understatement. Electric helicopter performance and popularity is on a level now that is unprecedented in the history of RC. And with the demand for more power and potential comes the demand for a heli platform that can handle it.

Enter the Vibe 500E. JR's latest foray into electric helicopter design has the benefit of drawing on years of glow heli development, producing a platform built from the ground up to dominate. The design is all new, and was conceived with one goal in mind—being the smoothest, most precise electric helicopter available.  Features like the belt-driven tail, aluminum head and tail assemblies plus more, make precision and smoothness a possible reality. The result is a connection between you and your heli that feels like nothing you've ever flown before.

Key Features
-120 CCPM
-Belt-driven tail
-Full aluminum head and tail assemblies
-Designed for 6S Li-Po power (2200 or 2600mAh Thunder Power or similar)
-Requires 425–430mm main blades
-Constant driven tail rotor

Specs:
-Type: Electric 500 class
-Tail Rotor Diameter: 7.3 in (185mm)
-Gross Weight: 3.9 lb (1800 g) (does not include battery)
-Length: 33.7 in (855mm)
-Main Gear Ratio: 7.08:1 or 6.54:1
-Tail Ratio: 4.5:1
-Motor Size: Requires E-flite Power 25 1000Kv Heli Motor
-Kit/ARF/RTF: Kit
-Control System: CCPM 120
-Rotor Blade Length: 425—430
Вес получился приличный, без батарейки 1800гр или опечатка? если батарейкеу 2200 плюсануть это ж 2200гр :o многовато будет. 
   

Оффлайн Andrei_S

  • Сообщений: 570
« Ответ #5 : 27 Январь, 2009, 22:47:25 pm »
ценник нифига не зачет

Оффлайн Serj

  • Сообщений: 959
  • э...
  • Город: Нерезиновск
« Ответ #6 : 28 Январь, 2009, 00:22:05 am »
ценник нифига не зачет
если все апгрейты трекса сложить, тоже самое в цене будет :D
А рама из чего у него, я никак не пойму? :-\
что касаемо веса, что то странно :-\ на нескольких сайтах такой вес указан ::)
Жизнь дорожает, бабки дешевеют...http://www.kolobok.us/smiles/artists/laie/Laie_85.gif

Оффлайн AVIA

  • Старейшина клуба
  • Сообщений: 1452
    • Дмитрий
    • Мелюханов
  • Город: Санкт-Петербург
« Ответ #7 : 28 Январь, 2009, 01:12:11 am »
Да летает он даже очень не плохо хоть и с ремнем  *BRAVO*