RCHeliClub.ru
Технический раздел => Аппаратура радиоуправления => | JR | => Тема начата: AlexSr от 03 Март, 2010, 21:43:44 pm
-
Не успели в JR выпустить первую партию "новых" (я бы сказал: "рестайлинговых") передатчиков в продажу, как тут, как тут, подкрался маленький пушистый северный зверёк.... :o
Service Bulletin: X9503 Auto Land and Model Match
Product Bulletin: If your X9503 transmitter has the following Product Identification (PID) TH912J, TH912CM then please follow the instructions below.
Product Identification (PID) codes can be found on the inside of the battery compartment of your X9503 transmitter. If your transmitter does not have TH912J or TH912CM PID, then no further action is needed.
[attachimg=#1]
In late January 2010 Horizon Hobby Service Department discovered 2 software issues in X9503 transmitters with TH912J or TH912CM Product IDs (PIDs). The first issue affected the “AUTO LAND” function in the ACRO model type this affects the function of the Flap System.
The 2nd issue Service Center discovered affected the Model Match for models 31-50 when binding and saving new models into memory.
JR Japan has provided Horizon Hobby with a software update to correct these issues. This software update can only be performed by Horizon Hobby’s Service Department authorized Technicians.
If your X9503 has the TH912J or TH912CM Product ID (PID)
Click here to complete the JR X9503 Return Request form.
You may also e-mail the Horizon Hobby Support team. Please type “X9503 Return Request Form” in the subject line. Please include your shipping address, daytime phone number, and the date code from your JR X9503 transmitter. Click here to email product support.
Horizon will pay for all ground shipping.
If you have further questions, please call Horizon Hobby Product Support at 877-504-0233.
Consumers outside the US and Canada should contact their local retailer or distributor. A list of International distributors may be found at: www.horizonhobby.com/StoreLocator.
As with all R/C aircraft, please check your transmitter and equipment prior to each flight.
Horizon Hobby and the JR team apologize for this inconvenience.
- короче, есть софтовые проблемы которые могут исправить ТОЛЬКО в сервисцентре... >:D
Вот и думай - надо ли покупать самую новую аппаратуру? Или стоит подождать немного .... :D
-
Кто то попал так попал. :Oops:
Можно только посочуствовать, учитывая что скорее всего заказывалась она за бугром. :Oops:
-
Надеюсь, что и в России когда-нибудь появится нормальные дилеры и следовательно сервисные центры по ремонту аппаратуры. Все таки наш рынок хобби очень быстро развивается, даже не смотря на кризис.